Tuesday, May 25, 2010

*Belajar Ilmu Baru*

Hemm...ari ni satu hari yg best. berlawan dgn kawan sebelah meja utk finish-up key-in saman yg berlambak n bertimbun2.huhuhuhu, tension gak sbb tulisan anggota trafik yg keluarkan saman tu, mak aih...naik juling bijik mata ku membacanyer. kalau yg cermat n cantik tuh, pergh xsampai 5 minit siap dah key0in kalau dpt tulisan huduh...huhuhuu siap pinjam mata kawan meja sebelah, minta tolong bacakan.huaaaaaaa geram jer rasanyer :(

kawan sebelah siap komplain kat anggota, minta tlg tulis cantik skit...dia jawap ape tau,camne nk tulis cantik dik...kami menulis sambil bersiri,xdok meja.huaaaaaaaaaaa sabo jerlah.baca kesalahan saman satu hal, yg aku hampir2 pening lalat is baca ayat utk akta2 n seksyen yg di keluarkan.ayat pusing2 mcm gasing daaaaa.

petang after lunch aku belajar kat kauter plk utk terima bayaran.hehehhe aku dah ada id tp kan surat turun kuasa xdok lagi so aku melangut arr ambik note. koprel norizan plk suke wat lawak melayan kerenah OKS so aku yg ddk sebelah ni pakat tlg gelak bila dia wat lawak.wakakakkakaka.

esok xtau plk ape jadi...yer arr esok Syuhada xde so maybe gak kak izan pon xder so xtaulah sape nk tlg collect duit saman nk hrpkan suraya maunyer sewel bdk tuh ddk sorang2 kat depan kaunter.hahahaha, harapnyer xder arr aku plk nk kena jg kaunter....part key-in saman aku bwk lagi weih.



No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers