Tuesday, May 18, 2010

*Hari itu datang jua*

Hemm ni story pasal last friday bersamaan 14/05/2010. Hari terakhir aku kat DOSH sebelum melangkah ke tmpt keje baru.Ni aku ada upload foto2 terakhir aku kat sana. Foto hujan setempat, tidak dapat disiarkan atas alasan tertentu.kehkehkehkeh....Layannnnnnnnnnnnnnn.

Ni foto bersama CC Roslah, Rohaya, Cik Lin, Irah, Ina dan aku...Hafiz, Cik Farah n Kak Min xder kat sini.
Posing maut....
Pertandingan...sape mulut paling lebo (akulah kan...hehehehe)

Ni ada Hafiz N Kak Zura(MN).
Ni blok aku keje D3...dah tinggal kenangan dah.
Ni aku ambik dr parking belakang opis, actually boleh nmpk opis aku sbb kat tingkat 4 jer :)
Tempat parking aku yg terakhir di sini :(
Muke aku yg poyo di hari terakhir di sini.Hehehe mata merah lg tuh.
Kak Ida...sbb u cuti so i snap gambo kat tmpt as kenangan terakhir di DOSH :)
Laluan keluar dr DOSH...selamat tinggal semua :(
Hemm ni hadiah dari Kak Wan n Nora, tq yer...saya suke pashima tuh.
Ni hadiah dari Unit kewangan.huhuhuhu sedihnyer :(
Catatan terakhir dari kawan2 kat Unit kewangan....
Hemm tq Kak Ida, cenderahati datang terus dr Sabah...tq for coming to wish me good luck kat tmpt baru....touching sbb dlm xlarat, gagah jugak datang ke opis utk bermaafan, nk nangis tp segan ada Lila.huhuhuhuhu
Segalanyer dah tinggal kenangan. Lepas ni kn membiasakan diri dlm situasi dikelilingi oleh orang2 beruniform. Tgklah ape jadi dgn story selanjutnye.



No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers