Translate

Saturday, May 22, 2010

Kawan2 baru...di opis baru...

Hehehehhe ni kawan aku kenal kat opis baru. Syuhada nama dia, dulu keje MAS tp resign sbb nk joint gov so kat PDRM is 1st jobs dia. hehehhe tetiba aku ter ingat kat fare sbb dia mng suke tangkap gambo :)
Ni gambo future pengantin....Shila namanyer. yg pakai baju oren tu nama Efah, dulu keje JPA.
Ni plk nama dia Linda, dulu keje KDN (D2)..minta tukar sbb jauh nk berulang dr Jeram.
ada sorang lagi ...En Padri nama dia, dulu keje kat KL pastu minta tukar sbb umah kat Klang.huuhuhu...
tmpt baru ok, aku keluar kul 6.50am...kalau xsinggah mn2 dlm 7.15 @ 7.20 aku sampai.biasanyer aku singgah kat petronas sbb nk beli roti bagai so aku sampai opis dlm kul 7.30 @ 7.40 gitu.ngam2 punch card.balik pulak dalm kul 5.30 @ 5.45pm laing lewat aku dah samapi umah.hehehehhe...syukur sgt2lah sbb rasa dekatlah.
biasanyer...hari2 aku akan terserempak dgn darling aku sbb aku bawak kreta, dia naik motor but dia keluar lewat skit sbb anto irfan.hehehehhe so mcm syiok2 gitu, jumpa darling kat umah sambung nmpk darling otw ke tmpt keje pastu jumpa lg kat umah blk.hahahaha consider ruti harian ku :)

Syukur alhamdullilah :)




Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA