Sunday, May 2, 2010

Macam2 hal...dirangkumkan semua sekali

hari ni...macam2 hal berlaku.

Pagi2 lepas kemas2 kat umah my mom, aku pon bertolak g umah my MIL, sampai2 sana...my Mil xder g anto pengantin kata my biras so aku pon tinggallah duit belanja bulanan kat biras suruh past pada my MIL. pastu perjalanan berikutnyer ke umah pengantin.

rumah pengantin (adik kawan hubby aku) lokasi di kapar. sampai2 sana, aloh...mcm seganlah pulak g umah kenduri pakai t-shirt pink dgn seluar tp...alah, abaikan jer sbb niat aku bukan nk g kenduri pon tp ada program lain, g kenduri sekadar memenuhi jemputan jer.

lepas g kenduri, kami terus ke KL. g OUM kl ambik modul. pergh, panas gilos tp oklah...parking dekat so kurang skit nk berjalan. sampai sana xder org so laju jer aku dapat turn.heheehhe xsampai 1/2jam aku dah settle semua. otw ke kereta...aku tergatal tangan plak nk bukak @ selak2 modul. mak aih,mcm nk tercabut biji mata, mn xnyer...modul aku sem mei ni dlm BM daaaa.hahahahha mau tingtong jap yerlah dah brape thn in BI tetiba dlm BM plk.kehkehekeh tpkan...sesuailah dgn subjek aku ambik, Bahasa kebangsaan A dgn pengajian Islam,hehehehhe.

after that, we all go tu OU, ape lagi...layan wayanglah bersama2 darling beso dgn darling kecik. crite ape???crite Iron Man 2. oklah crite tuh, not so bad.hehehhe thumb-up for plot crite. pastu be4 balik umah, kami ke bandar baru sg buloh plak. darling aku punya jam yg beli sepasang ari tu buat hal lg. after repair still ada problem yg sama gak, jam masuk air. huhuhuu sudahnyer darling aku malas nk tunggu then tukar je paten lain.adoi tepuk dahi aku dibuatnyer, mn xnyer....dulu sama2 warna itam lani, sorang warna itam sorang warna putih. sabo jerlah. sedih gakler jam dah xsedondon tp dr asyik repair jer aku pon fed-up walaupun free. after get new watch...blk umah tapau mcD...layan tv n sleep lor.


No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers