Tuesday, May 11, 2010

Many2 hari to combine.


Kehkehkeh...ni al -kisah malas punya story. sebenonyer aku xder mood nk nulis :(

mood nulis udah hilang...so 5/6 hari baru aku nk nulis so kire combine harilah yer.hahahaha

ni ari jumaat punya projek, beli makeup.hehehe sendiri jerk jln2 kat alamanda.memula rasa nk mkn aiskerim mcd pastu gatal plk nk pi cari lipstik jenama cliniq, gilah ke parkson.hampeh xdok plak yg ado eesti lauder, huhuhuhu pastu gatallah aku pi kat booth Farmasi ni. memula aku sambo lip gloss jer pastu nk pi bayo...nmpk plk celak, cari punya cari aku rembat 3 btg celak.ahhahahha

warna biasa2 jer,lip gloss tu ok jer kat bibir aku.hehehhe...xtaulah rajin pakai sampai bila.hehehe aku kan suke hanggat2 tahi ayam, sampai masa aku rajin...rajinlah aku tenyeh kalau aku malas...kim salam.

Sabtu:oh hari ni xder ape2 yg special yer. irfan pon xder nk minta ajak pi tgk wayang...aku plk memang malas nk keluar sbb malas nk drive adik aku.hehehe xbrape rasi lagi nk lenjan kreta org tuh.

Ahad: pagi aku g ambik gaun kat kedai mak andam aku sbb ada pengantin nk fitting baju tu utk pakai 13 jun kot kalau xsilap.terkedek2 ler aku drive ke meru pi ambik bj tuh.otw balik...adik aku call nk pakai kreta dia, nk g umah kakak kat gombak.

cancell plan aku nk g shopping cari susu irfan.hehehhe

Isnin:kerja cam biasalah...clearkan keje, mls nk tangguh2 keje.lapang jer rasa meja tuh.hehehehe.

Selasa (ari nih): hemm meja aku terang dah.hehehhehe pastu lepas lunch tadi tetiba aku dok gatal tangan ngemas meja.hehehehe abis semua rete yg boleh aku angkut ke opis baru...aku packing.hehehhe siap tanya boss tu, pen ni boelh rembat x??hahaha pada hal pen tu kat luar brape sen noo lah regenyer,tp niat nk rembat punya pasal...mintak gaklah kebenaran dr boss nk rembat.kehkehekeh.

Ari ni sampai Khamis, aku mkn sorang2 sbb kak ida pi bercuti kat sabah nuuu, jeles gak ni.hehehehe.xper mesti depa tgh dok sronok kat sana :D

Rabu: esok plk Wani ke KK gak bercuti dgn kawan2.hahahahha semua kawan2 g bercuti aku plak melangot kat opis.huhuhu tension gaks ni tp kan xper arr lepas bersalin kang dah ada trip g Brunei :D

bab trip ke brunei ni lagi pening...sbbnyer hotel sampai sudah xdpt2.ada yg murah tp tkt nk rembat bukan ape tkt dpt yg cap ayam...haru weih.kalau ikut darling aku lagi syiok, xper yang sampai sana kite cari jer hotel mn2 yg kosong. amboi stail dia cakap tu, mcmlah hotel kat sana tu murah2 blaka.kalau pakai wit sana memang murah tp bila convert wit m'sia...tu yg xtahan tuh.hehehehe xper nnt aku pi usyar2, mn tau airasia ada buka offer hotel murah ker :P

oks...aku nk masuk sleep dulu..ngantuk zzzzzzzzzzzzzzzzzz.


2 comments:

  1. amboi....panjang cite nampak..

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu...ko xder, tu pasal long story...bio penant skit ko baca.

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers