Tuesday, August 3, 2010

2 anak 2 ragam :)

xder nk crite ape pun just ragam anak2 ni ha. last night is 1st night aku and aryan tido umah kat sg buloh. beginning masuk umah ok...thumb-up. tido dgn lena n aman damai. lewat mlm skit darling ku on aircond. xsampai 30 minit, si aryan dah srup...srup hidung dia. tgk2 sekali selsema da. memula ingat maybe sbb irfan kot sbb dia pon br start selsema.

satu malam tau...huhuhhu aku tersengguk2 dok jaga aryan. skalilah dgn darling aku, kesian tau sampai aku rasa stress. yerlah korang bygkan yer...dr mlm sampai pagi, aku siap tertido duduk tuh. huhuhuhu ngantuk gile. tadi seharian x on aircond kalau x, maunyer aircond tu x off langsung kalau aku ddk umah.

aryan ok pulak cuma kejap2 nangis, so aku try ddk kan dlm bouncer tu, kejap jer ok pastu sedo blk cry lg. maunyer x terjaga, si irfan asyik bising jer.

hbs cuba bouncer, aku bubuh dlm buai. sama gaks, pastu aku pon pasang katil plk... konon2 nk kasi tido dlm sana tp xdan nk test ptg tadi. berbalik crite buai tadi, aku ada chat dgn wife sifu kameraman aku, dia ckp anak dia kalau xberbedung xmau tido+xmau renti nagis so aku pon try bedung aryan n ltk dlm buai. pergh...hasil yg mengakumkan + mengharukan + sungguh x ku sangka, aryan tido lenalah. huhuhu adakah anak ku kali ini versi berbuai? peninglah aku nnt jwpnyer :(

mlm ni darling aku pasang aircond gaks, huhuhuhu xsampai 1jam lps psg aircond, si aryan dah start selsema+xleh tido. geram betul, aku pn ape lg...aku on balik kipas aku off aircond. fuhh!! nasib baik si irfan tido kalau x, maunyer kena bomb dgn dia. dia tido nk beraircond si aryan pulak x tahan aircond. poning aku lah...kalau ada 5 anak, maunyer 5 ragam nk facing, memang kompom aku sewel.hahahhaha



No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers