Translate

Monday, August 23, 2010

Bosan...

Hemm ari ni macam xbanyak aktiviti nk buat. Asyik tgk tv je kejenyer... adik aku pulak awal2 pagi dah g keluar cari koje. huhuhu, tinggallah aku , irfan , aryan and bibik.

dah namanya pon bibik...banyaklah koje dia nk buat aku je melangot tgk tv. irfan pulak lg byk koje, kejap2 kacau aku, kejap2 kacau bibik, cuma aryan je dia xkacau. hehehhe tkt kene pelangkunglah tuh.

pasal bibik...alhamdulillah dapat replacement ni pon ok. xde byk nyongeh...koje pastu boleh pulak buat lawak2 kekadang. semlm dia,husband aku, adik aku kemas bilik belakang so now bilik belakang bibik dah guna. tpkan bibik aku komplain xlena tido kat sana. bukan sbb ape...dulu dia tumpang bilik irfan so bilik tu sebelah bilik aku, bila aryan nangis dia mudah terjaga, bilik skrg jauh dr bilik aku so dia tkt aryan nangis xder sape sedar.

alhamdulillah stakad ni bibik ni ok xder masalah.kekadang aku terlewat bangun, jaga2 tgk aryan dah siap mandi, kekadang dgn irfan sekali siap mandi.moga2 yg ni kekal lah buat kerja molek2.cuma problemnyer...dia kurang paham bhs melayu so adik aku yg tukang terang kan kalau dia blur2 gitu.kikikikiki

Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA