Sunday, August 29, 2010

hati runsinglah...

Hati aku tetiba runsing @ xsenang hati bila fikirkan razi beria2 nk joint kelas bi tu:  time aku skodeng2 tu br aku tau course bi tu cecah 3k+.mak aih...mahal xhinggat tu.aku mls nk bising2 tp aku pening....mn nk cekau duit each mth 1k+ utk lunaskan byrn tp razi mng ada ckp;installment tu dia xmoh pakai duit gaji.byk tu weih...

korang tau x....kekadang otak aku ni jht giler, ada ke patut aku boleh pikir,ada pompuan lain seponser dia.ada patut x aku terpikir gitu.kikikiki....gurau je.hemm mulalah tu pikir bukan2 psl darling aku tu.jgn weih,ikut mcm aku selagi aku xde bukti @it happen depan mata selagi tu aku percaya kat razi tau.wakakaka.apelah gamaknyer dia mkn sahur td yer.mlm td time aku call dia dh start learn english using cd,sib baik tv dlm blk irfan aku dh tarik msk bilik aku so lg senanglah nk belajarkan,ape pon....sayang,good luck k.miss u n love u.

1 comment:

  1. marah tapi sayang kan... mcm2 la ko nie sz.. biarlah dia nk belajar kan... bukan nya dia buat benda x elok pun... jgn runsing2 sgt.. kang dpt meroyan laks... ok take care yang..

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers