Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan

Ahlan wa sahlan Ya ramadhan.... moga2 ramadhan kali ini lebih beriman n bertaqwa. Semlm g klinik, ari ni appoinment doktor utk injit Aryan sebulan. Huhuuhu mcm2 rupe org aku jumpa kat klinik tadi.

Ni muke Aryan aku snap t/hari tadi be4 g klinik.
Ni pulak juadah bersahur aku pagi tadi. sedap pulak layan sardin ni.
Ni pengarang jantng hati ku tgh main game zombie...

Hehehehe ni muke aku terkini, aku baru snap tadi be4 g klinik. debab kan???
Hehehe tadi aku timbang berat. Hampeh xsampai 10 kilo pon hilang lepas berpantang selama sebulan. oh tidak!!!!!!!!!!!!!! stress ni. huhuhuhu stress ker??tadi check bp 99/64 huhuhhu.
Jauh tu dr 49.7 nk ke 42kg paling tidak. no..no..noo...
xper, akan aku usahakan bersungguh2. huhuhuhu.

nnt aku update lagi k, next appoinment is 13/09/2010 so that time aku nk timbang balik. org kata kalau nyusukan budak pakai susu badan mau kurus...tipu...menci tau.huhuhhu




No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers