Friday, November 5, 2010

**Kisah semalam**

Itulah hasil kemalangan pagi semalam. Aku betul2 xsangka boleh gitu sekali aku excident.huhuhu..... sedih sungguh.Cuak memang cuaklah sbb mcm xpercaya jer aku xcident time nk g koje. Nak kata berangan xderlah pulak...nk kata jiwa kacau memang alhamdulillah semua dah selesai dgn damainyer.

Semalam cam biasa drive carefully tp benda ni happen time nk masuk bulatan Kayangan.
Nak dijadikan crite ada 3minah indon ni lepak kat divider...so aku ingat maybe nk cross d road but kreta byk..depan aku ada kreta vios warna hitam. aku tgk bulatan clear xder kreta so aku pon tekan minyak (xder arr full sbb br nk start perjalanan nk msk bulatan) tetiba bunyi..."brokkk" huaaa rupanyer vios hitam depan aku x jln sbb bagi laluan kat 3 minah indon tadi. So aku pon terus arr call darling aku suruh dtg settle kat bulatan.

Aku berserah jelah. Bila aku pikir2 balik maybe Allah nk duga sbb subuh semalam aku berdoa xsepanjang seperti biasa.nk kata lewat sgt arr sbb ms ada masa sebenarnyer.aku pon xtau but i feel maybe sebab doa akulah. sebelum keluar rumah memang dah siap2 pasang niat dlm hati ni pi kluar cari rezeki yg berkat dan halal.

Aku redha je sbb yg aku langgar tu pulak org IPK hemm sedang eloklah tuh.huhuhhu
harap2 lepas ni aku lebih berhati2lah di jalan raya.





No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers