Translate

Saturday, February 5, 2011

**Model??**

Heheehehe ini crite lawak yg aku xboleh blah.  Tragedi berlaku pada hari Khamis yg lalu (03/02/2011) creating story by Wani.  Akakakka sebelum aku crite bab ni....bio ler aku gelaks guling2 sampai aku puas k.  Uols nk gelak sama pon xper....hahahhahaha


Habis gelak dah?? ker xder modal nk gelak?? so xdapat joint aku gelaks.  Ahaks, Wani oh wani ku tergelak bila u usulkan melalui sms setelah ku pendekkan crite...


Wani : "Suzi try ler apply Model Muslimah yg advertise dlm Majalah Nur, Wani terbaca edisi Dec'2010" 
Aku: "Sesuai ker aku jadi model cik Wani oit.Muke xsantek pastu rendah plk tu..."
Wani: "Try jer Suzi, nnt kite tgk edisi terbaru Majalah Nur...masih ada lg xiklan tu."
Aku: "Emm yolah, nnt kite apply sesama k :D"


Di antara slot sms aku n wani.  Wakakakka...cik wani oit, sesuai ker aku jadi model??
alolololo berlambak2 lg kat luar sana yg cun-melecun + sexy gitu to be model.
Hemm tapi kan aku sebonarnyer minat gak jadi model + pramugari sbb cita2 dr small nk jadi pramugari @ model tp ku sedar diri.  ahaks...ku x tinggi + cantik mcm owang lain.  kakakkakka


aku bersyukur dengan ape yg aku ada sekarang ni.  kekekkeke cita2 itu aku dah lupe kan so alah2 memantau dr jauh jer arr.
unfair tau dia org pi cari model paling koman tinggi 162cm, ceh aku tinggi baru ada 150cm. kakakkakakka ... pra syarat pon dah kene kick. Ahaks...Wani oh Wani ;p
















Aci tak bila aku kata...konon2 ku perasan nk jadi model.hahahahhaha...
suker hati akulah kan nk berangan  aper2 pon sbb aku yg berimagisani maaa

Agaknyer kalau aku jadi model camner erk??Kakakakakka unthinkable =)
Ku hanya mampu tergelak guling2 sama macam dlm YM punya gelak tu. kehkehkehekeh

Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA