Tuesday, February 22, 2011

**Trip to Sarawak**


Hehehehe macam biasalah.Aku kan suke wat keje gila2 tp kali ni memang over sikit arr mau idoknyer cube kowang bayangkan...ada ker patut aku boleh buat trip tido kat airport semata2 nk grab experiance nk naik firefly and mas wing.
hahahha aku tau ramai korang xpernah naik firefly sbb biasa kowang naik airasia @ mas kan?Gamaknyer kalau tanya mas wing pernah naik dok...kompom 1/10 kot pernah naik.Hahahha nk dijadikan crite gara2 nk naik mas wing punya hal so aku pn merendahkan ego ku utk bertapa kat airport kuching last night.
Awal pagi ni, alhamdulillah...safely landed at Bintulu.Hahhaha 
Sebonarnyer trip ni ada lah trip hobby dslr aku bersama wani + little bit bsns discussion.Hehehhe...dah berjanji dgn kawan lama yg dah more 5year xjumpa.kakakka lawaks weih memula gelabah gak...yerr arr coba kowang pikir 5thn, mcm2 rupe org blh jd...alhamdulillah dia kenai aku sbb aku dok glabah cri dia udahnyer dia yg tegoq aku dulu.Hehehhe tq dear.
Ari ni full day bawa aku dgn Wani g rongeng2 kat Bintulu then esok aku ken survive sendirilah sbb esok tetiba plk dia kene bawa Team DOSH Kuching g masuk BAKUN.Huaaa cedey tp happy gak arr sbb ari ni dia coti semata2 bawa kami ronda2.
Oks...encik tut dah sms + calling2 ajak mamam ABC.Walalla.Layannnnnnnnnn.



2 comments:

  1. gamba2 mane? gamba... gamba...
    hehe~ i pn x letak gamba dlm blog lg... :p

    ReplyDelete
  2. alolololo...ni br nk update blog ku yg brminggu senyap sonyi.walla...jemput layan!!

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers