Sunday, March 13, 2011

**Misi tercapai**

Sabtu.... macam biasa ada aktiviti outing request by Irfan.  As usual. feberet activity is watching movie.
Emm ape crite yg best?? Aku pon xtau sbb dh brp minggu xlayan wayang.Hahahaha so aper lagi merabanler aku masuk MBO @ http://www.mbocinemas.com/ tgk aper yg best ;p
Memana xpernah tgk kat MBO, try ler cuba sekali...pasti puashati.  Seat lbh beso dr GSC and TGV k + ada couple seat lagi.  Biasa kalau g berdua aku ambik couple seat senang ler irfan nk buat aper pon...
Memula ingat nk tgk crite 3D~MARS NEEDS MOMS (PG13) then ada kawan rekomen tgk RANGO so, maka dan ketikanyer aku pon rembatler tiket RANGO utk 2adult + 1child.
Hehehehe 2adult tu bukan utk darling ku k, 1 tiket for my maid, so dgn dia and Aryan sekali tgk wayang.  lalalalla itu pon kire aku ni majikan xbaik gak ker?? ish...xpaham(terpikir pasal maid2 aku yg sudah2 ;p).  hehehehhe
Layan RANGO lawaks...hehehehehe

Mummy and Irfan...kuikuikui (aku nk glemer gak)

Irfan and Aryan (sowang slim sorang bab.heheheheh)

Muke puas hati after dapat tgk movie ;p

Alololo...ciannyer, lapo anak mummy yer?? Akak luper bwk mknan Aryan yer.

Macham nyer....

Chak!!!

Lepas tgk wayang, ada misi yang penting utk diselesaikan.  Misi aper?? Hehehehe aku dah janji dgn Irfan once 1st rezeki masuk melalui bsns aku maka, aku nk belanja dia.  Nak belanja aper?? Buzz Lightyear (actor dlm Toy Story).
Cabaran betullah.  Aku try cari kat Tesco Kepong, xder langsung, then g ke Jusco Kepong xder gak, g ke Carrefour Kepong, xder gak yg ada is Jessy( pompuan koboi tu), Irfan dah tarik muke.
Teruskan perjalanan ke OU tgk kat Jusco- ttp pulak sbb renovate, g Parkson, pon xder gak yg ada 2bijik Bdk koboi tu, huhuhhu.  Aku terus g Tesco Mutiara Damansara, tarrraaaaaaaaaaaaaaaa.  Yeah!!!!! haaaa.  Adalah benda tu.  hehehe tp xbyk left dlm 3bijik jer kot.  Aper lagi, rembatlah.  Happynyer tgk muka anak teruja + happy dapat robot tu.
Inilah dia yg dicari2, and finally telah selamat ditemui.  Misi penyelamatan Buzz Lightyear - success :D 

Hehehehe x sempat2 nk tunggu daddy sampai umah...asyik suruh buka jer.  Lastnyer daddy yg buka sbb susah sgt.
Alhamdulillah misi tercapai.  Happy semua org ;p
Next mission, my new  gadget...huuhhu xtaulah leh dapat ke dok.  Huaaaaa

'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers