Saturday, April 9, 2011

**Alhamdulillah dapat pet baru =p**

Ari ni satu hari aku berjalan xhengat rumah.  Huhuhu bukan suka2 k ada misi yang nyaris2 xtercapai.
Alhamdulillah sesangat ari ni dapat pet baru untuk dijaga =p.. emm agak2 brapa lamalah hayat pet aku ni boleh bertahan.

Ape pon bersyukur sesangat dengan rezeki yang Allah bagi. 
Seriusly, ari ni so tired.  Sbb pepagi bute dah g TTDI nk beli pet aku.  Huhuhuhu branch TTDI' dah habis lah yang ada kat Branch Bangsar jer kak' uik Bangsar?? Manalah aku tahu jln area bangsar, menci betul.  
Dalam hati dok berbelah bagi...nk beli ker  idok pet ni??Adoi, call kawan msk voicemail, entah2 mamat tu dah g travel kot.  Argh!! sape lg nk call utk tunjuk jln ni?  Adeh susahnyer xtau jln. (dlm hati...padan muke sendir, bute jln sgt...emm hambek kau, meraban kau cari jln Telawi kat bangsar).  Tp kire ok gakler sbb ada peta dlm hp. Hahahha adalah sesat sikit jer.

Dah beli pet tadi, usungler g kelas pulak, wa cakap lu, berat.hahahahha.  Selamber erk bwk pet masuk library.  Hehehehe aku sowok2 skitlah tkt org nmpk...malu =p (*winkx2).
Petang lepas kelas...hampeh.  ada jumpa kawan psl bsns so lps tu berpisahlah...balik asing2 sbb dia nk shopping aku plk nk cepat blk nk anto maid aku ke agen.

Naper anto??Alololo luper erk??  Esok dia blik kg dgn 1st flight so td lps magrib pi anto dia kat agen,  Settle urusan itu.
Oh! luper nk crite aper jadi time blk dr sogo td.  Ok, memula aku slh msk jln...hala ker dataran merdeka tp sbb aku xtau jln maka aku pusing blk, tersalah msk jln pulak hl ke cheras jln lok yew.  Alahai...pusing blk pastu slh jln lg masuk ker jln kuching kl sudahnyer aku jumpa duke...masuk duke.  Settle.hahahahha maid aku dh risau tkt aku xblk2 dr pagi.  Hehehehe tp seriusly, when i lost....aku tenang giler xder pon usaha nk call asben tanya jln.  
and finally aku jumpa jln gak walau pon tersasar2.Hehehehhe

emm nk aper??cakaplah... aper??? oh!! nk tgk pet baru...sabolah pet baru memalu kocheng lagi.hahahahaha
Selamat malam semua :P
'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila 
http://www.facebook.com/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers