Tuesday, April 5, 2011

**Mungkin kah berulang??**


Just nk share story di hati.  Deep in my heart... aku takut nk menghadapi dugaan yang sama.  Mungkinkah ia akan berulang semula??  Wawawawa i wanna to cry :'(  Ya Allah!!! janganlah kau duga aku dengan ujian yg serupa seperti yg terdahulu.

Aku memang2 dah terasa sedih padahal benda ni lom kompom lagi happen but d hints dah mula ada.  Twist aku terkene k.  Aku ngaku, mungkin kali ini aku akan tewas dlm dugaan ini.  Semoga aku masih diberi kekuatan itu.  Amin!!!

2minggu lepas, tetiba ada ym masuk cakap nk berkenalan.  So disebabkan pompuan aku acceptlahkan...kalau boi tu jgn harap k.  Kim salam byk2.  Then budak tu perkenalkan diri as Nurul tau umur 23thn dr Klang.  So oklah kan...aku pon sembang berbasi2 sembang mentara nk tunggu turn msk meeting.  Aku pon dlm keadaan pelik gatai plk nk bertanya... mn dapat my nick ym erk??  Budak nurul tu cakap jumpa dalam tagged... aku respond: ok..i nk masuk meeting, c u later.

In meeting room....dlm bong-bang2, aku terpikir.  Macam mana budak nurul ni boleh jumpa nick ym aku dlm tagged aku sedangkan aku on9 tagged aku pakai 100% diff dr both email existing.  Huhuhu aku start cuak dah.  Jengx3... make nyer...after meeting dk tu ym aku.  Aku pon trs blk ym address tu.  Malas nk layan kalau dah awal2 kau dah menipu...sorilah kawan.

4hari lepas tu aku received call dr someone.  Aku xderlah pick up, sbb dia call lewat mlm time aku zzzz.  Next morning aku pon dgn hati yg mulia sms tanya saper ni?  Dia pon reply... as followed : Faezah ney Farhan ke?  Aku pon respond: Sorry u salah nombor.Tq Then dia respond balik : Owh xpew la ney cpew?

Aku pon stop xder nk respond dah sbb aku dh start pikir negtive. 
Aku berdoa dalam hati semoga tragedi bulan November 2010 yg lalu xberulang kembali.  Aku takut aku x sekuat seperti yg dahulu.  Huhuhuhu :'(

Aku diskus dgn Mr Right aku.... ada org start tracking my personal aktiviti.  Aku x suker.  Jangan sampai jadi macam yg lepas.  Aku xnk pikir lagi dah...cukuplah aku sasau seminggu pasal pompuan giler tu.  Huhuhuhu
Mr right kata, jgn layan tu semua.  Yup aku xlayan tp aku tkt aku dapat suprise mcm dlm FB yg dulu tu jer.  alallala.

XMOH PIKIR....NNT AKU STRESS.  XMOH PIKIRRRRRRRRRRRRRRR.  SAPER KACAU MR RIGHT AKU, TAULAH NASIB KAU.... chewwwwah.
Aku xmoh cakap byk dah...kite jumpa di mahkamah..  Huhuhuhu (terpikir, mampu ker nk hadapai saat itu??coi..coi...coi... semoga jodoh kuat dan berpanjangan hingga akhir hayat kami. Amin!!)


'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila 
http://www.facebook.com/LoveRazila

2 comments:

  1. dlm hidup nie mmg byk dugaan... harap suzi jgn layan dah.. nnti lagi pening.... ok... miss u...

    ReplyDelete
  2. Kak Ida, yup mng byk dugaan cuma i xtau naper semuanyer berlaku. Dugaan yg melibatkan hati dah perasaan. Cheewah... udah ler...xmoh pikir nnt sawan.lalalla
    I'm happy, sbb semlm dah berlalu so cuma ada hari ini and esok on belum tentu lagi.
    Hargai aper yg kita ada =p
    Betul x kak ida??

    Miss u too Kak Ida

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers