Monday, May 16, 2011

**Belum membuta lagi nih**

Emm sekarang ni dah start sangap2 dah sebenarnyer.  Ngantuk giler ko sbb ari ni seharian merayap, hehehhe happy sesangat hari ni walau pon masa dgn tersayang ciput naww.

Pagi, kawan call "oit suzi, ko dah kluar ker?kul brp ko g presentation??"
aku: emm ada presentation erk?(ayat sengal padahal lecture dah kompom tmpt + sms lagi)
dan bla...bla...bla...

lunch kluar g DBKL library.  cit, aku sesat daaa sumpah xpernah g sana pon n this is 1st time k siap lebih sepoloh kali call kawan tanya and tanya and tanya lagi. (padan muke ko sbb ko call aku inform pasai change location saper suwoh)

dah jumpa library, ku suruh mr r pi umah kakak dia sbb xkan nk tunggu bawah pokok, gile koo panas kemain td.  aku pon gedik2 ler jln msk library.  gonjeng, akak library srh bwk buku guna bakul daaa.  bakul dia santek mcm bkl org jual kuih...arghhh mencik banyak kali.

sampai level 1, sesat lagi cari kawan xjumpa. arghhh berdouble2 menci aku ari ni.  melangut dalam 20 min tunggu kawan jemput dlm library padahal same place dah tu. sengal.

dah jumpa lecture, pergh!! awai2 report kene rejek sebab salah tahun daaaa.kahkahakah dh dekat halfyear tp aku masih di thn 2010 lagi.kuikuikui
isi kandung report ok cuma ada bab yg kene transfer ke hadapan skit xleh bubuh kat apendix. emm kesimpulannyer SILA BUAT SEMULA. kahkahakahakha  hambek kau suzi, rasakan.

dan aku telah pon menyiapkan segala perubahan yang perlu dilakukan kecuali tunggu sistem ku dibaik pulih (kalau boleh baik ler).hahahaha paling lewat nk anto binding is ari rabu so esok and luse tunggu sistem boleh repair or not.

oks choww ngatuk koo, esok koje (kalau aku rajin ler sgt)kehkehekeh 

'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila 
http://www.facebook.com/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers