Saturday, May 21, 2011

**Mabuk FB plak**

Haii....eh dah janjikan nk posting something special.  Sharing is caring.  Nnt erk aku post kn carik balik gamba daaa.

eh korang nk tau aper aku buat sejak aku xjadi student dah??Cheewah xngaku student, projek lom kompom lulus so selagi tu aku ber gelar student ok, lain arr mark utk final projek dah kluar baru benar2 kompom aku bukan student.ahhahaha ( aper aku merapu ni??)

Oke2 berbalik hobi terkini aku is main game.  Pergh syiok weh main on9.  Kat mana?? mana lagi kat fb ler.  main seng sorang dengan aman damainyer (bila irfan n aryan tido lerr =) klau x...jgn harap k )

meh aku nk share aku yg aku gile skarang selain membaca novel =p

nnt sambung yer sbb i nk kluar.hahahaha pi anto projek report =)
choww - weih tolong doakan aku sukses yer.aminnnn


'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila 
http://www.facebook.com/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers