Saturday, June 25, 2011

* hari bersuka-suki *

Owh hari ni aku punya misi hampir tercapai.
1. Bayar zakat padi bg pihak bapa mertua ku di rumah anak yatim (misi tercapai dgn jayanya).

2. Submit application permit utk maid (misi gagal sbb imigresen ttp xtau sbb ape...kalau ikut time suppose kul 1pm tp aku sampai sana ngam2 kul 11.30am pastu aku tgk pagar dia dh ttp half pintu. Maybe offline kot.

3. Watching movie. Hak yg ni memula nk g klcc atau mbo kepong sudahnyer...jeng,jeng,jeng....ke midvalley kite. Hahahaha

Alhamdulillah, finally success gak aku punya plan ari ni. Jgn xcaya kau betapa tercabarnya aku membawa 2 org bdk lelaki yg suke usik mengusik antara 1 sama lain. Xde kire dlm kedai ker dlm kreta sama je.

2 crite klakar, pasai nk mkn ape for lunch (kes pertama). Aiman nk mkn nasik(type mr R gak xleh xmkn nasi 1hari nnt mati.hahahha) ifran plak nk mcd as usual so mummy tersepit sbb nk ikut anak ke nk bg chance nephew. Ambik keputusan mkn nasi. Settle.

Crite klako ke 2 is nk tgk movie ape. Aiman nk tgk kunfu panda, irfan nk tgk transfomer so ada reason yg kukuh-transfomer only available next week shj. Owh dia nk tgk green latin plak. Sabau jelah sudahnyer sampai kaunter.... Maaf kunfu panda 2d sold out. Gonjeng mencik aku dgr.

Seboleh idok xmau tgk 3d sbb aku tau kalau tgk 3d kompom irfan xmau pakai spek tu so membazir aku nk beli tiket memahal tp xpakai spek tu but nak xnk aku msk gaklah 3d panda sbb yg lain semua tayang dlm kul 5+, 7+ menggong aku nk blk nnt.

oh redokan jelah duit tu melayang. Msk wayang start pakai spek terus. Movie start aku tgk sekali sekala je dia buka spek 3d, itu pon lps tgk aiman bk spek. Peh tu blh plk ckp dgn aku, mummy nape muke goose tu blurr xnmpklah, aku pon jawap pakai speklah baru jelas. Then dia xbuka dh spek tu siap nk bwk blk lg spek tu...

Melampau kan, but aku happy sgt irfan dh pandai tgk 3d movie, last time aku bwk dia msk 3d movie spek tu dia ltk kar seat seblh je,pakai kejap2 byknyer ltk kat seat seblh. mungkin dulu dia xpaham lg kot kegunaan spek tu but now .. oh!!!u look gojeslah sayang.

Bagus2 ngikut jejak mummy jd regular customer mbo cinema.hahaha

Oks choww nk tido awai sbb esok pepagi buta aku ada parenting course. Hope so i enjoy it. Chowwww
Published with Blogger-droid v1.7.2

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers