Wednesday, June 1, 2011

®main pasir®


Oh,cuba uols tgk.cun x irfan tangkap gambo ni.dia pakai tab aku ni utk snap gambo ni tau. Adoi,touching sungguh anak aku ni,aku mn pernah ajar pakai kamera kat tab ni. Bagus,bijaksana sungguh anak mummy ni.

Emm ni crite kami ari sabtu lps. Teruja ok.ni 1st time aku main sand draw ni.alah yg uols tgk bebudak main siram2 pasir warna tu.haaaa kami dok buat menda nilah. Ehhh xtau nk habaq lagu mana weih. Happy sesangat tau dpt buat together-gether dgn irfan. Sob,sob, feeling habis masa ni.

Aku plk lupe2 ingat warna 'benten' so aku bedal jer ikut kaler aku suke,blk tu irfan teruja nk tunjuk kat daddy ape yg dia buat td. Dia tido awai mlm tu,daddy blk dia pon bgn tunjuk lukisan ni.

Sob,sob,sob, eh mcm dh besar anak aku erk.huhuhu nnt bila beso dia kawin,huhuhu berpisahlah kami. Emmm spending more time lps ni dgn anak2.

Chowww ni pi ambik anak.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers