Thursday, June 23, 2011

@ misi gagal @

Hehehe ni kesah mlm td. Aku g kluar dgn mr R. Gi ke mana? Ke mn lagi kalau x ke carefour tmpt pakmok keje. Tujuan ke sana adalah mencari peti ais baru. Peti ais yg ada tu sihat walafiat lagi. Masih berfungsi dgn sgt baik ok.

Nk beli yg baru ni sbb nk cari yg jenis inverter so jimat tenaga nk jimat bil elektrik. Yg hak lama tu teknologi lama dh 10 thn berkhidmat pada aku tau sbb peti ais tu aku beli sama umur dgn mesin basuh aku.

Aku syg nk jual sbb tu kenang dgn opis lama aku kat glenmari. Duit hadiah kawin dr my big boss En Razif bin Sharif. Huhuhu sy msh ingat kqt member2 lama kat sana. Rindu uols. Ish melalut sudah. Back to topic.

Aku nk cari barang2 letrik yg inverter sejak2 bil elektrik jaik lg ni, adoi xlaratlah rumah apt tp bil elektrik cecah 200, kalau teres tu blh terima gaklah. So di pendekkan crite aku minat kat peti ais tu tp mr R plak minat yg lain sudahnyer xjadi beli. Haaa padan muke. Hahahaha memasing buat keputusan nk cari latest design n ingat nk sambar brand panasonic kot.entah, ikutlah ape brand pon asal inveter n jimat.

Oks chow dulu mau solat daa.
Published with Blogger-droid v1.7.2

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers