Tuesday, June 28, 2011

Sime Darby Convention Centre

Ok ni crite pasai ari Ahad lepas.  Kan aku dah war2kan dalam FB pasai Parenthood workshop/course.  Sgt best ok sbb aku bayar RM10 jer then dapat macam2.  Dapat ilmu dapat makan dapat kawan dapat pengalaman and dapat macam2. Terbaeekkkk, jom layan foto yg sempat aku snap pada hari kejadian. hhehehehhe.... sory pakai hp kamera je yer sbb kamera comei aku time nk guna time tu gak ler abis batri =(

 Dengan semangat waja kami terpacak di parking SDCC jam 8 tepat ok padahal event mula jam 9pg.  Hahahahha teruja (to excited yer kawan2)
Me & Cici

 This is my our 1 presenter...saper erk nama dia. doktor aper tah tp best, xngantuk =)

 Antara bahan2 yang di bentangkan and yg aku rasa berguna utk aku sebagai rujukan.....
Sila semak semula qualiti tido2 anak2 kite yer kengkawan semua.

 Ini Ms dr Friso penaja program ni.... crite pasal kelebihan Friso.
Aku kene reject ler sbb Friso xder product from Soya...

 Ok...tang ni aku teruja ok. Tu nmpk x beskal ala2 motor tu. Ni produk dr MotherCare. Dlm 200+ kot rege dia. Memula aku nk beli utk aryan sbb nk bagi dia terror naik beskal tp kan bila pikir balik kan...aku tkt aryan  nganga jer tgk si abg naik. Hehehehehe

 Aku pon nk try gak stand atas platform ni. Hehehhe xdapat nk catwalk dapat diri wat gelik2 pon jadi lah. Hahahhaha

 Cici nk posing gaks.....

 Aku meluangkan masa dgn anak cine ni.  Excellent arr BI dia. Thumb-up. Aku sengal2 jawap soklan BI dia, tu dia minta bacakan buku crite. Age 4year same with irfan. Jeles k...fluent sungguh Bi dia.

 Owh, terasa ada peminat setia. hahahahhaha =D

 Aku suke tau tgk make-up pompuan ni ... muke dia cun... hehehehe walaupon gigi dia ada rantai .

 This is my fren...nama dia Kimberley. Now admited sbb plasenta low. i kene jaga tmpt dia selama 3bulan. haiyah... rasa mau die. kikikiki

 Ni model baju utk budak2... i suke budak kecik tu sbb dia pandai beraksi. hehehehehe

 Koleksi preggy model.... tu pasai i xblh nk catwalk sekali =(

 Emm aku nk posing gak. hhehehhe

 Ok...presenter ni aku tersgt suke sbb dia bg ceramah dgn expresi muka.  Aku sgt kagum dgn dia, terasa rugi plak lmbt masuk hall =(

Antara sinopsis yang aku dapatlahkan.... ape pon terbaeeekkk n berazam utk joint lagi kot2 ada parenthing workshop/course =)

To Kim, tq memperkenalkan saya pada program macam ni. N balik dr sana aku menjadi ibu mithali. dah brp hari ni dapat tahan suara dari menjadi singa lapar @ tarzan di rumah.  Hebat penangan kursus kali ini. Happy sbb dapat extra ilmu =)

Chowww

'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila 
http://www.facebook.com/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers