Friday, July 1, 2011

@ops saya salah ker???@

Emmm td kan...aku kan....telah kannn meremovekan kawan lama aku....

Aku sgt sedih + sebak(sebaklah sgt tp dlm hati yg sebenarnya happy kan? :D). Semuanya gara2 fb. Kisah semlm...dok bertekak dgn kawan pasai kawan blem me sbb xtanya khabar dia yg br je discharge dr sepital.

Sedih okey...kawan yg kite sayang masuk hsptl pn sampai hati xinform aku.kecik hati aku tau.yer arr kot xkasi aku dtg pon xperlah kot2 tkt ada yg xsuka aku mai ke...atleast bg tau so blh arr aku hantar bunga ke ape ker.

Aku pon dh dok bertekak pasai hal ni...terus post sms kat fb wall dia. Dan ptg td aku kene bomm dgn dia. Serius gilak dia pertikaikan psl msg kat wall dia...cuba korang pikir yer...kat wall tu aku tls mcm ni...'semlm call i,sampai hati xckp msk hsptl mn pn.' Melampau sgt ker msg aku tu??? kecik hati aku sbb kau boleh marah aku mcm tu?.

Bila aku minta maaf, kau ckp..."emm senang je awak minta maaf yer".. yer arr tu tanda aku ngaku aku salah walaupon aku rs aku xsalah :(
Kau ckp kau gaduh dgn someone...mn aku tau.sbb aku rasa xsalah aku tls gitu.salah ker????entahlah.penerimaa org ni mcm2kan.

So aku pon dgn pns hatinya...meremove msg itu. Uols nk tau x...bukan saja msg tu aku remove dgn kwn2 aku punya fb pon aku remove skali so puas hatikan. Xyah nk skt hati msg2.

Aku sebagai kawan dh mohon maaf atas msg fb dekat wall kau tu yg menyebabkan kau gaduh dgn mereka2 yg kau sayang. Maaf sgt2. By d way... Blog kau aku xremove sbb blog aku xblh nk meremovekan blog yg tlh aku follow makanyer terpaksalah blog kau ada dlm blog aku. Rsnya kalau blh remove dgn blog2 kau skali aku remove.

Ape pon... Aku Zuzilawati Binti Othman memohon maaf kepada awak, andai selama kite berkawan dr 8thn yg lalu sy ada membuat salah n silap pada awak. All d best for u my dear.

Insyaallah ada rezeki terjumpalah kite di luar sana. andai kata pertemuan tu blh menitipkan salam persahabatan yg baru...saya redha. Insyaallah u can call me if u want n anytime.

Choww

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers