Wednesday, July 20, 2011

*saya ngengada...*

Inilah budak yang boleh plak ngengada, seboleh tidak nk tido kat celah kangkang aku...xsenonoh. nak masuk blk kot dlm peyut yer aryan erk.

Xdpt nk tido situ nk gak ngendeng kat aku...ape kene tah. Manja over sgt.hehehe.nyampah nk layan tau wahai aryan oit. pe yg xblh nk blah adalah dia blh plak tiru gaya si irfan bermanja @ stail irfan tido kat aku.

Tepuk dahi tgk,sib baik irfan dh sadakollah hulazimm (_zzzzz_). Hehehe oks now dua2 dh tido sorang tido kat sofa blkg aku sorang tido kat kaki aku. Kalau ada sorang lg xtaulah dia nk tido mn plak ;)

Chowwww mau mkn sup sayo.hehehe

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers