Translate

Wednesday, July 13, 2011

@supan n alim gitu@

Hehehehehe aku lah ni. Serabai mcm org mati laki jer aku nengok muke aku ni. Xdan nk nyolek kat sini...byk agenda dok melayan bdk sakit tu ha.

Emm alhamdulillah ada perubat skit pada aku. Ape yg berubah?emm aku ni kan kalau kat sepital xde maunyer nk bertudung bagai lagilah aku yg sakit...nan hado aku nk bertudung,tpkan aku selut kat kwn aku dia sakit ke,anak dia sakit ker,ddk dlm rumah time kami datang ker dia bertudung.jeles ko dh insaf dr aku yg xreti2 nk taubah.huaaa

Oks,back to story kan..aku ni tetiba dpt ilham /inspirasi bertudung time dlm ward day time...nite time nk tido jer aku buka tudung.walla terharu seyy dpt menjaga tudung more 12hours. Sob sob sob...moga2 perubahan ini berkekalan.amin (tlg doakan yer kengkawan ;p)

Choww mau layan tv jap.
Published with Blogger-droid v1.7.2
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA