Tuesday, August 16, 2011

13 ramadhan

Ok... ni story aku berbuka dgn Irfan kat luar rumah (di retoran). memandangkan aryan telah selamat tiba di kg so makanya amatlah membosankan berdua di rumah.

minta permission dr Mr R utk outing bersama irfan.
zohor jer aku mencanak ke cheras ambik jubah utk kawan kirim kan so stok di tgn..out balik dr situ terus ke OU.

Menu berbuka adalah jonny's steamboat but ou punya branch sold out utk berbuka. choii sengaja buat aku glabah mcm babun kepanasan. tgk sold out trs glabah buka tenet search jonny yg terdekat.xkan nk melantak sampai ke alamandakan...jauh tu =p

oks...done dapat call jonny kepong (lokasi dlm jusco kepong) call terus wat reservation. hambeik kauu td komain cantik jer aku lalu depan jusco tu time blk dr cheras nk ke OU. saja suruh aku main kona baring kan??hhehhe

ke jusco kepong kite... sampai sn tgk awai lagi so shopping dulu dah aku dpt beli perfume baru =)
eyeshadow baru... purple mistik.hehehe santek i likee.

Layannn...
Melampau kan aksi anak aku...hehehhe
Ish...santek sgtlah tu posing gitu...
Geram tul budak irfan ni. grrrr
Haq yang ni memang sengaja suruh posing gitu =)
 l like...
duduk asing2...sempit ddk bersama.hehehehe


tropong mummy...pose terkini yg dia suke diambil gambar =)

Hehehhe reserve for mummy n son =p
Budak ni dah membosan tunggu magrib xmasuk2. hahahha
jogetlah silat arr... mcm2 aksi dia yg maleh aku nk rakam tkt kamera rosak.
akakakaka
Finally..panas gak periuk aku selepas aku perasan wayar periuk aku xberfungsi utk memanaskan periuk. huh cuak koo tgk kakak tu kalut tlg tkr wayar 5-6kali.
Main masak2 kata irfan. hehehe panas sayang oit =)
dia over excited tp makanyer ciput naww. geram but nasi ayam yg dia order 3/4 plat habis. hoyeye sgt happy.
My bowl... melantak sengsorang bagai nk pecah perut. kembung lepas tu. akakakka

aper pon happy sbb dapat berbuka kat tmpt idaman hati.

jonny's... terbaeeek XD

Sahur adalah di kg...
Menu:
Nasi putih
sayur
ikan goreng
burung masak gorang halia kot.

air masak
Air tangan mak adalah terbarekk n sodappp
sluppp XD

xoxo


'LoveRazila'
http://twitter.com/#!/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers