Tuesday, August 23, 2011

20 ramadhan

Pagi nyer aku tergesa2 ke cheras. kekonon nk sotcut jln kan..ikutlah Duke nk di jadikan crite yg syiok adik aku tersilap pilih jln daa so pusing balik ke pJ. Choi.. geram tol.

Pastu kekonon keluar ikut jln kuchingkan ...pakai gps hp aku.pastu aku asyik silap bagi arahan jln kat adik so kami sesat plk masuk ke Jln Tun Sambathan...
Bapok punya lama aku sesat dok pusing dlm area tun sambathan.

finally dapat gak jumpa jln nuju ke cheras. sampai sana aku ambik stok kaftan then balik terus ke kg tg karang. dr kul 9 pagi santak ke kul 5pm baru kami sampai kat kg.

bising tau mak aku dok pot pet pot pet lambat sampai. hehehhe

bila kat kg of coz arr mkn sodap2 jer sbb mak masak kan. nyummi.
makan haruslah bertambah berpinggan2. hambek kooo camno nk diet lom crite bab ape yg mak masak =)

menu mak masak:-
ikan sembilang masak sambal cili padi
sayur cendawan

menu membeli plak:-
apam polkadot + kek mini coklat
mutabak daging + ayam
satey ayam
roti john
paru sambal -skit je

air...
bandung, teh o, teh susu, kopi o, tebu, soya, asam boi limau, air masak

berbuka aku mkn skit nasik lepas Mr R sampai aku sambung mkn balik bertambah sampai 3 pinggan tau. hehehhe

Sedap tol sambal sembilang mak masak =)

menu sahur adalah:
sardin
sayur cendawan
satey ayam

esok pula adalah berbuka di rumah mertua. wee hoo lama dh xbalik sana. hehehe


xoxo

'LoveRazila'
http://twitter.com/#!/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers