Sunday, August 7, 2011

5th Ramadhan

Oks... ramadhan ke-5.

Emm ari ni best skit sbb nk berbuka dgn adik aku kan....
berbuka kat rumah aku jer.
Sian adik aku, sudahnyer dia yg memasak kat dapur. aku hangin sungguh dgn aryan ni tau,,,seboleh idok nk berdokong jer. grrrr mencabar kesabaran seorang ibu hokey.

menu 5 ramadhan:
nasi putih
sup sayur campur+brokoli
hati msk kicap
pedal masak sambal(mabeles...adik aku masak, melatoppp)
ikan goreng
air asam boi-aku buat, request by adik =p

sahur... Kami tidak bersahur =( 
terbabas bangun ... sedo2 dah kul 6am.
sian tau...rasa berslah sgt kat Mr R.

maaf yang sesama xcukup tidur gara2 anak punya angkara =)


'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers