Tuesday, August 16, 2011

Berbuka di rumah Andak XD

Yeah... berbuka di rumah andak. lama gak aku xke sana. Bzlah tunggu Mr R nk ke mari asyik bz memanjang. Last week kami dapat gak berbuka di rumah andak.

Eh dah macam satu kemestian dr couple dulu mesti sehari kene berbuka kat umah andak. Hehehehe
adik kesayangan lah katakan, hehehe malu plak nk ngaku =)

Bila gi rumah andak...dah buat mcm rumah sendirikan, baringlah bagai. 
hehehe dasar adik xtau malu.

Tu tgk Mr R kn urut dek kerusi urut Ogawa. Wee hoo bagus utk kurangkan stress.

 Ni plak utk urut kaki dgn badan,,, also seponser by Ogawa juga =)

aku sedang urut kaki...sakit time urut tp lepas tu fuh!! lega...

Emm ni adalah murtabak yg sgt lama aku tunggu.. almost 25min. huh sib baik sedap kalau x, aku bako gerai ko. hehehhe

Suasana kat bazar ramadhah area Tmn Melati Gombak... thn ni rs xmeriah sgt arr.
So jimat duit utk berbelanja... hahahhaa

Emm adak plan nk beli mesin Dr Jisim plak...aku plak provok dia.. beli andak jgn xbeli nnt kalau pakai  free. haahha dasar adik ipar xder slindung2 dgn kakak ipar bila bersembang XD.
Memang dr dulu aku dgn andak xder sembang malu2 so xder ape nk rahsia2 dah.
 hahahahha love u andak Ana.

xoxo

'LoveRazila' 
 http://twitter.com/#!/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers