Tuesday, August 9, 2011

King fox durian againt

Ok.. nk story lagi pasal mkn. Aku kn memang sukelah sgt makan a.k.a melantak. Hehehe kwn aku suke ejek aku buruk lantak ;p

Oks, seperti biasa bila dgr je mr R outstation ke bentong aku pon cepat2 kirim sms ckp nk durian skit. Entah ape sedapnye tah tp mesti nk gak durian bentong padahal kat sini pon melambak durian dijualkan. Senang kata durian bentong ada ummphh.

Kali ni xde pesan pon nk musang king tp nk durian dr sn. Mr R bwk balik musang king. Pergh!! Gilalah. Gila dr segi rege n rasa. Rege kali ni rm24/kg. Mamposss durian tu berat 1kg + mr R kata almost rm40.
Tapi...rasa mng xboleh tahanlah boleh mabuk tau makan. Lemak,pahitnyer..kelat2nya dgn manisnyer semua komplit secukup rasa.

Kire2 pueh hatilah mkn...so ada baki 3ulas.bbh dlm bekas n simpan frezer. Aku mkn 3ulas terus rs nk muntah.mulut masih terasa lg bau durian...penangan durian memalam mng xsesuai k.

Okslah...selamat menjamu mata. Kalau ada yg nk rs,meh arr dtg rumah :p
Pat pat nyenye...sape cepat dia punya ;p


Sent from my HTC

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers