Tuesday, August 23, 2011

Ye ke ni??

Bebaru ni berkesempatan capai penimbang bawah katil,
nyampahkan sbb lemak xhilang2 so aku campak penimbang bwh katil. akakaka 

marahkan lemak tepu hbs penimbang jadi mangsa =)
nasiblah ko wahai penimbang ku...

hari ini sgt rajin nk ngecek berat arr and finally... see d result kagum x??
korang xkagum??xper tp aku sgt kagum beb. kahgummm

wallaweih...lagi 1.3kg jer aku nk buang so get back berat aku time anak dara dulu...weee hoooo
aku suke.. likee so much more like.
and dr situ fat aku ada 17.3% dr berat 41.3 tu and baki adalah dihydarsi aku.
aku baru merancang nk LWM lagi ni tp kot tgk pada berat yg sedia ada so rasanyer simpan dulu arr treatment yg ado tu. hehehe

aper pon tq pada diri sendiri sbb dh hampir kurus @ capai berat yg diidamkan.
Tq jugak pada maid (sbb xder maid aku kene buat semua keje so kureng tido kureng rehat)
Tq pada LWM
Tq pada sauna pants aku-nazcom sauna pants (sape nk, boleh order dr saya)
Tq gak pada Debella Litchin
Tq gak pada yg menyokong... cheewah udah rupa pilihan raya plaks. akakakka

xoxo

'LoveRazila' 
 http://twitter.com/#!/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers