Friday, October 21, 2011

B/band Celcom down =(

Oh dear, semlm... semalaman aku yg down sbb hp batri kiok pastu aku plak tertinggal charger kat opis so Tweeter & FB semua down sbb aku xdpt nk access kan.

Pagi ni cepat2 charge hp tup..tup, hek eleh try masuk tenet xboleh. Eh mocik pelik sbb mocik dah autobilling so naaa mungkin coz of xbayar bill.
Sabar menanti, eh dah almost sejam xok gak. Aku terus dial 1111. 

Dia: Ello, morning saya bla..bla.. boleh saya bantu?
Aku: Hai Morning(ayat berbasi2) saya Suzi nk tanya BB ada problem ker area Sg Buloh?
Dia: Ok, boleh buat pengesahan dgn sape saya bercakap ni?
Aku:Saya SUzi,
Dia: Ok Cik Suzi, b/band menang ada problem satu malaysia. Cik suzi boleh try dr semasa ke semasa.
Kite sedang perbaiki paling lewat t/hari dah ok. 
Aku: Ok thanks...(dalam hati, hek eleh ingat kan hp aku yg dah k.o rupanyer b/b line yg kondem)-punah harapan nk pau Hp baru.akakakakka

Sekian terima kasih =p

xoxo 

'LoveRazila'

2 comments:

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers