Translate

Wednesday, October 12, 2011

Cocoa Festival 2011





Ok...dlm byk2 hal segala macam dugaan, eh dapat pulak aku pi Festival Koko. 
Anda tahu ape kegunaan koko???
Yer kengkawan, koko adalah bahan utama kepada cokolat @coklat @ ceklat dan sewaktu dengannye.
Jom cuci mata =p


Inilah koko...pernah tgk??

Ini pulak adalah pokok koko so aku pon menjakun kejap sbb dah lama xnmpk pokok koko. kat kebun mak aku pon koko dah xder, kelapa n pisang byklah.

Tarrraaa... inilah produk utama koko ~coklat yg korang suke makan tu.
Sedap kan??? so sekarang coklat dah pelbagai ada yg buat oreo coklatlah, muffin coklatlah, cupcake coklatlah dll.
Tu nmpk tu...cantik kan?? sayang je rasa nk mkn bila dapat mcm ni. 

Ni produk2 lain yg ado. seriusly comei2 so memang sayang nk mkn, tp yg bestnyer coklat aku belai blh tahan 1thn lagi tau expirednyer so no need simpan dalm freezer pon. heybat kan??? 

Pilih...pilih...pilih... murah2 jer. rugi xmemboli..;)

Msna satu cantik yer???
Emm kompius nk pilih. dasar tamak kan?

Still not yet decided =)

Sambung pilih lagi dan lagi and lagi...

 Oks...ni adalah final ...2 angry birds utk little boys and above is habuan utk mummy n daddy.

be4 balik, singgah koko bistro plk, keng konon nk tgk jer pastu, eh terbeli plak 1slice moist kek and 1box white coklat produk.

 Sedap....
Nampak Hebat kan???

Moist kek...maveles, syedap =)

Be4 balik haruslah shopping2 dulu n also bergambo kat stage. model coklat antarabangsa =)

 Mahu pulang...


Hari yang sgt kenyang makan cokolat. like but scary to eat many2 coz i m going fatty again n agian.

Xoxo 



'LoveRazila'
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA