Translate

Tuesday, October 11, 2011

KLPF 2011

Alhamdulillah...kali ni berkesempatan nk berkunjung ke sini.
Happy sebab berbaloi sgt dtg sini byk offer satu hal, ilmu latest teknologi pon dapat tau gak.

The best is, dapat seminar free tu dgn otai2 yg dah more then 10years in photography field.
Alhamdulillah dapat gak ilmu secubit dua buat tambah ilmu yg ciput di dada =)

 eh... ada model plak =)

 Banner.... beso gak.

Yeah!!! I AM NIKON 

Oks, lence tu saja cecah more then 4k. Hangin bukan???
Time ni i sentap sbb xdpt register (diden bring my nikon~leave kat kreta =( sobsobsob)

Ni yg buat aku tambah sentap =(
Wani dapat bangle +sticker kreta+event yg nikon buat utk sepjg thn ni. Saya cuma dapat tgk jer =)

 Ok...ni adalah kamera zaman dulu2 tp cute kan??

Yg ni saya tunggu...katanya paling cepat launch is Nov thn ni. 
Ada 4 kaler kalau xsilap, hitam,pink, merah n silver but i prefer choose RED =)

I & Wani (Best fren DSLR)

Ops...cover skit ;)

Aku look pelik bila wearing white scaf so whole day aku jadi xbrp confortable with the dress =(
Ape pon... dah over so xheran.

See u next year ;D

xoxo 
'LoveRazila'
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA