Monday, November 14, 2011

ICT Mall.

Baru2 ni berkesempatan g ker ICT Mall utk Pikom mini pc fair.
Total xbest lansung...mende yg aku carik pon xjumpa tau.
Booth xbyk langsung tp xtaulah ker sebab aku mai 1day jadi hambar gitu ker.

Kami sampai tu, ada booth baru nk susun barang...alah2 baru nk set-up.
Eh ape kes ni??So alang2 nyampah tgk bagai...melaju aku pergi ke tempat lain.
Emm be4 berambusss...sempat merasa makanan kat food court dia. Agak sedappp.

Pinggan dia, comeii i like "CHOW" ada paham. hehehehhe


Air HoneyLemon, xsedap...uwekkk nyesal aku order.Un expected rasa dia =(

As usual...claypot chicken rice, kawan aku tanya...awatlah aku suke mkn mende ni.
Rasa dia sedapp...dapp...dappp.


Masauk toilet dia...jeng...jeng..jeng.... jakun aku tau. Electronik board utk iklan dalam toilet daaa. so jakun. hehehehe


Kreta tu adalah hadiah cabutan bertuah ok. ... Hehehhe tu kasut baru saya lagi. Beli kasut ni adalah semata-mata nk outing bersama wani ke ICT MAll.kahkahkah...camno kasut xbyk pasang kat umah tu =)


Xoxo
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers