Sunday, February 5, 2012

Heading to kedah....

Ok..berlintas langsung kite yer.hahhaha today is a bizi day.
Huhuhu aku dpt jemputan kawin ke kedah nuu. Sape kawin? Hikhikhik boss Mr R daaa.

So bila long journey ni memanglah memenatkan tp kalau kene gayanya memang bestlah.hehhee...actually byk plan dh dlm pale otak ni cuma...entah sempat entah idok nk membuat kesemuanya.

Emm tgklah bdk irfan...kebusanan dh ddk dlm kreta. So far br sejam perjalanan irfan dh tanya...mie,lambat lg ker nk sampai. Hihihi dh nama long journey anak oit...lm lg nk sampai. So dr dia layan psp dia trs tkr ke tab daddy.

Dr berpuluh kali dia layan you tube crite boboiboy bertukar pulak channel lagu.now dh lbh seploh kali kot dia dok ulang lagu Di saat aku mencintai mu-dadali.-anak ku addict you tube daaa...asyik dok ulang boboiboy je kat rumah.

Bersabarlah yer anak ku.eh budak Aryan dah zzzz so lg legalah aku dlm kreta.kalau bdk aryan ni jaga...memanglah memasing xsenang ddk.hihihi bdk tu suke sakat n kacau org.

Oklah nk rojer dulu...lengoh lengan mengampu bdk aryan ni. Tulah...aku soh Mr R bawak carseat x nk...aku gak yg capek mcm ni.

Sent from my HTC

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers