Monday, March 12, 2012

Beruntunglah....

Kekadang terpikir, gamaknyer time saya nk memasuki zaman berusia emas..ehemx2 xkan nk sebut tua pulak kan...ape kelasss.Ahakss!
Okey, gamaknyer kan...bila dh meniti usia emas, agak2nyer anak2 and Mr asben nk ker menjaga kite erk??Jaga molek2 mcm kite jaga depa skrg ni.

Bila pikir balikkan, kekadang dah bahagia tup2 nk meniti usia emas, ada gak yg bercerai-berai, yg perginyer awal tu lain critelah kan. i just wondering, adakah saya seuntung and seistimewa seperti wanita ni??Beruntungkah saya?? Harapnyer saya sehappy sekarang sewaktu meniti zaman emas bersama melihat anak2 membesar and berjaya di depan mata.

sometime saya jeles dengan mereka2 yg berjaya meniti zaman ini dan saya akan berusaha utk jadi seperti mereka :)



Xoxo : LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers