Wednesday, April 4, 2012

Time Square Theme Park.

Emm cuti-cuti Malaysialah si budak Irfan tu. 
#Maaf, update yang terlambat =)

Venue: Time Square Theme Park
Fees :RM55 (student fees-all in)

Eleh...dah nama pon budak-budak so happy ler tu dapat gi trip bersama kawan-kawan. Seminggu jugak ler menadah telinga untuk dengar cerita pasal trip ni. Hari-hari dok tanya, bila nk gi Time Square ni. Dan hari-hari gaklah kene menjawap...sabar, hujung minggu ni Irfan gilah Time Square. 
Jawapan yang sama kene ulang bagi soalan yang sama setiap pagi bila aku hantar dia gi sekolah.

Jom layan...

Bag yang dibekalkan oleh teacher...

Happy yer ko nak, ko xtahu mak ko kat bawah ni meleleh air mata :'( nak melepaskan ko pergi. - dasar mak yang lembut hati...

Beratur untuk naik bus ;P


Bila bus bergerak, aku pon bergerak sama utk memfollow Irfan ke Time Square tapi sebelum tu balik rumah untuk jemput Aryan. We go together =P
Aku bukan joint trip depa but, saja nk skodeng dari jauh. Puas sudah memesan kat teacher, kalau dia nk ape2 kat sana just belikan jer nnt aku bayar balik...teacher kata- OK.

Aku sangat risau dengan Irfan atas sebab, dia pon sepisis macam aku gak...suke shopping so bila ke Time Square tu memang teacher dah pesan, jangan bawa duit poket sebab fees tu dah all in. Aku nak bagi hp pada Irfan, teacher kata xperlulah sbb depa boleh control (ahaks...nampak naww mak xpercaya- takut anak hilang weii). Sudahnyer aku follow dari jauh saja =P

Lepas puas bermain, depa masuk ke wayang, aku pon keluar dari Time Square terus ke port berikutnyer... ate nak shoppinglah katakan so haruslah ke tempat yang seronok menyopping dan of course ler not in TSB ok.

Aktiviti petang tu adalah full with shopping... after that balik and tunggu Irfan di rumah tapinyer, Irfan lagi awal sampai daripada saya... hehehhe so dialah yang tunggu kami pulang =D

#Banyak kali dah melawat n bermain di TSB tapi si Irfan tetap gak nk joint trip tu so layan sajelah.
Daaaa

Xoxo : LoveRazila

2 comments:

  1. Hihihi...bg chance dia bersosial bersama kawan2. Enjoy dgn kawan2...tp saya follow dia dlm senyap2.hehhehe

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers