Wednesday, May 2, 2012

Cuti Hari Pekerja...

Selamat hari pekerja kepada semua kawan2 saya yang bekerja. Semoga kite terus menjadi sebahagian drpd pekerja yang cemerlang,kreatif dan berinovative. Nyeh...nyeh...nyeh...rasanya bab kreatif tu, aku xtergolong kot sbb xdak bakat seni :D.
Baik, uols semua bercutikan, aku pulak terus sambung kerja di butik. Emm cengginilah kalau kerja sendiri, ada ja mende nak kene settlekan. Almaklumlah, dah nk cuti sekolah ni, memanglah byk undangan kerja kawin. Pepagi buat discussion skit pasal next coming event. Alhamdulillah, idea bagai mencurah2 so xdelah lama naw nk berdiskusi.

Lepas tu, terus berjanjian sama wani nk ke Time Square pulak. Jangan hengatlah pi sana sbb nak shopping....tetttttt sgt salah yer. Kami ke sana sbb nk ke nikon centre. Nak pi check my red darling yang xboleh nak charging tu.

Little red ;D

Fuh lega sangat bila dah check, nothing serius just coz of battry camera kong gile jer sbb lupe nk charge ;) kami tinggalkan dia sebentar di sana n terus g makan. Wah...kat food court dia canggih bebenoo.Kali ni aku makan kat Asian Taste food court LG floor. Kene pakai kad swap2 daaa terus jakun kejap sbb never using this before. Siap snap resit tau each time transaction. Akakkaka
Eh tempat lain pon ada yer? Harem aku xtau sbb biasa aku pi food court masuk2 area food court terus order ape nak n bayau cash tang2 tu gak idok ler kene sewa kad cash tu then swap kat kedai kite nak tu. Eh, actually sama gak kan. Hehehehe,kau order kau bayar gak cuma using card sajo. Nnt dah siap mkn kalau kad tu ada balance boleh refund balik. Simple sajo ;D
Wani with tab...khusyuk benaw dia...dia curi snap gambo aku and aku pon curi gak snap gambo dia.hehhehee....Thanks wani sbb teman suzi ke Time Square. Hug wani kuat2....

Adios Amigosss...

2 comments:

  1. Hahahha...ni jln2 alah2 KECEMASAN gitu. Merancang last minit so sambar sajalah kawan2 yang free. hehehehe =P

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers