Friday, May 18, 2012

SELAMAT HARI GURU..


Bunga untuk teacher- hak ni belum gubah tau =D
Emm sambutan hari guru di sekolah irfan adalah biasa2 je. Dalam biasa2 pon irfan minta gak aku hadiah utk teacher dia.

Aku kan dah lama xsekolah pastu manalah ada adik yg masih sekolah...anak buah saja yg ramai. Ate, paham2 jelah otak tepu nk pikir,ape baranglah yang sesuai utk cikgu yer. Pikir punya pikir, sudahnyer aku bg fresh flower saja utk cikgu. Kikiki harapnyer teacher dia suke.

Balik dari sekolah,tanya irfan...teacher suke x? Suke jawapnyer. Hehehe pehtu dia ckp kat aku...mie, teacher wong nk hadiah coklat. Adoi...bunyi tu mcm irfan je yg minta. Yg bestnyer...tang coklat tu, aku buat2 xdgr langsung...boleh.hehehhe dasar mak xambik pusing hal ank2 ;p

Eh..nk wish gak buat semua teacher2 yg pernah mengajar aku dr baby sampai sekarang ni...selamat hari guru n tak lupe buat abah aku yg dh jadi pesara cikgu.

Selamat Hari Guru buat abah ku OTHMAN BIN ASAARI.
Kami sayang cikgu ;D

2 comments:

  1. anak2 kak nina...buat de...jer ngan hari guru!!!baik sungguh irfan!

    ReplyDelete
  2. Kak Nina, hihihi alah budak2 kindergaden kan memang semua pon sambung...Segala hari pon sambung. ehhehehe =D

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers