Monday, June 4, 2012

Selamat Pengantin Baru buat Aina =)

Pak...pak...pak..kopak...kopak...kebung...gebung...kebung...gebung, pak bunggg...
Melodi indah datangnyer dari kompang untuk merai pengantin =D

Walla, musim sekolah dah tiba so berduyun2lah jemputan ke majlis perkahwinan sampai...among of them is my kezen. Waduh, kezen aku seorang ni, diam2 saja dah berpunya...tupx2 mak aku cakap, nnt Si Aina nk bagi kad jemputan. Alhamdulillah, sempoi saja kezen aku sorang ni xder dgr pon couple2 bagai tup2 kawin. hoyey....

Aku dengan tidak proper dress terus lenjan ke sana dari tempat customer. Maaf yer, i bertugas di kala uols bercuti and bersuka ria. Tuntutan tugas so kalau ada kelapangan kenelah menjengah juga ke rumah saudara -mara yang buat kenduri-kendara. Kerja is kerja but family is still no:1 for me =D

Sampai sana pon dah lewat petang so adalah ramai gak dapat jumpa kezen2 lain yg merai si mempelai.
Kak Yanti pon ado jadi penanggah, hehehe dia ni memang selalu jadi org kuat kenduri =)

Oklah...tu je nk update pasal kenduri Aina ni. 
Buat kezen saya => Pn Aina Fazlina Binti Hj Mistiran & pasangan...

SELAMAT PENGANTIN BARU YOU =D
Selamat menempuhi fasa baru dalam kehidupan ini. Semoga berbahagia hingga akhir nanti.

Buat kawan2 dan sedara-mara yang akan menjadi raja sehari... wish u SELAMAT PENGANTIN BARU!

Xoxo : LoveRazila

2 comments:

  1. wah..blog berwajah baru..musim cuti sek ni kenyang betul la..wknd je gantung periuk..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syima, hehhehe tergatal tangan ni tu pasai jadi mcm ni.hehhehe.
      Yup cuti sekolah ni, meriah tp hati2 takut CB mcm aku. Kahkahkah

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers