Tuesday, November 6, 2012

Baby Fair - PWTC

Sabtu yang lalu...berkesempatan untuk pergi ke Expo Baby Fair Di PWTC.
Berlangsung selama 3 hari di level 4 - PWTC bermula dari 2-4 Nov 2012.
Kemalasan untuk mengambil cuti berganda pulak nak kumpul cuti utk Dec nanti so i pon memilih hari Sabtu utk agenda ke baby fair.

Hajat di hati nak survey pump susu...ehem...ehem... tetiba nk try nyusukan anak ler kali ni.
Mencoba utk bertahan sampai 2 tahun, harapan arr. For me, dapat nyusukan sampai 6month pon dah berjuta syukur gitu =P.

Irfan dulu - 1bulan setengah je merasa susu badan, aku naik koje je terus sumbat susu formula.
Aryan pulak - merasa arr 3bulan susu badan pastu aku stop then terus sumbat susu soya. Hihihi so plan anak ke-3 ni nak menjangkau paling koman 6mth kalau dapat bertahan setahun...syukur alhamdulillah =)
*Tanamkan semangat bermula dari sekarang ni, hehehhe.

Ok...balik crite bab baby fair tu, emm secara personally baby fair ni memang xhappening langsung.  Entahlah...nak kata tak ramai orang, maybe gak kot, but yang aku perasan both dia sikit so limited choice compare baby fair kat MidValley.

Eh! kalau kat MV tu memang ler tergedik2 hati ni nak pergi tau...tak dapat nak shopping pon dapat cuci mata pon jadilah. Kata ko nak cuci mata tp capai gak buat lepas gian =)
Eh! korang....hujung bulan ni jangan lupa yer ada baby fair kat MV. Terus mata kona kanan kiri, otak ligat berpikir nak mengajak Mr R g sana walaupon tau harapan bersama ke sana adalah tipis.
*Boyfren i tu...sepisis tak suke bersesak. Huh mencik tauu!!. Tak kisah...nk ajak gak... =D

 Yang aku perasan, ada 2 or 3 both memang happening...ramai orang serbu...udah rupa macam ulat nangka gitu. Menghurung...barang2 kat both tu...murah gamaknyer, aku pon xtau ape yang murah. Hikhikhik...
*Tetiba blur bila tgk ramai orang serbu kat sesebuah both tu, tgk barang...xder arr special sgt tapi maybe sbb aku xtau kegunaan or memang aku xpakai barang tu. Ngeeee...

 Anak member yang join sekali...aku gi car pool sama dia then dia pon sependapat gak dgn aku...tak happening!! Hihihi, maybe kami dah biasa gi ke MV and KLCC expo so rasa kat PWTC ni macam kecik naw tempatnyer =P

Ok...dia pon ada aktiviti stage gak tau...
Main collect2 barang and bawa pulang, haih...anak my fren amat ler femalu...langsung xbergerak, dok ngepit maknyer. Hehehhe... xper just for fun gitu :D

My anak2 pulak berada di rumah pengasuh, memang aku tinggalkan dedua sebab tak koser mak nak bawak sat lagi dia buat hal langsung ler mak tak dapat nak shopping.
Teruja nak gi baby fair kat MV pulak.

Xoxo : LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers