Monday, April 29, 2013

Outing suka-suka ^_^

Kali ni, entry adalah combo yer for 2 days aktiviti.
I malas nak tahip banyak2 sebabnya gambo pon xberapa nak snap, almakluma arr... askot I sekarang dah 3 tau.

So kite snap mana2 yang menarik yer...ni pon aku ambil sebab nak send to cik darling...
As usual... cik darling jarang ler nak outing bersama2 ni so maknya yang gagah menjadi driver membawa anak2 keluar bersosial k.

My boys... so sebab dua je jadi Boboi =)

Alasan utama nak keluar adalah untuk makan je so memasing setting otak...lapo..lapo..lapo.
Bila dah sampai OU, alahai...I pula terjebak, sebab selain otak setting lapo, otak ku setting gak nak cari lipstik yang kologen basis. Wah!! kelas aku sekarangkan... sikit2 nak kologen basis.
Al-maklum arr sejak2 jadi pengguna n super dealer untuk MYRACLES BEAUTY dan dah merasa kebestsan of kologen makanya kita maintain je dengan product ni =).

Eh..moh2 back to the story...
Well, sales girl tu pon offer kat i treatment utk my lips, sebab my lips is turn to black soon =(
So ngokngak2 kat situ... siap try segala bagai, makanya hati pon terpaut.
Emm ... melencong dari tujuan asal =D.
Lepas berpuas hati terus cepat2 bayar sebab anak2 dah berzikir...
mumi...lapar...mumi...lapar
KEHKEHKEH...
Kalau korang dengar that time mau korang gelak giler siap guling2 kot.

Aku ada minat 1 lipstik tu...tapi ingat later lah aku pi beli bila aku outing sorang2 so baru rasa bertenang untuk berpikir =)

Ada satu product muka tu...dia offer kat aku tapi aku xnak sebab aku rasa cukuplah aku pakai Myracle Beauty ni sebab aku dah nampak hasilnya somemore, cina sales girl tu pon tanya balik...foundation ape aku pakai.
This time rasa nak gelak besar...
ello amoi, i talak pakai foundation today sebab mau cepat keluar so i apply bedak baby saja =D.
Ya ka?? tak ada pakai apa2 meh??
Ada, before pakai bedak baby ... i just spray kologen MB je =)
Xdelah niat nak offer kat dia pon, HAHAHA sebab biasanya depa akan pakai product yang depa jual kan...
Kalau aku offer, nampak naw aku dah potong line product dia.

Lepas tu, cepat2 aku blah sebab anak2 zikirnya makin kuat. HEHEHE

Ni gambo outing ari sabtu last week...
Si abang potpet2 depan mirror, and si adik komain khusyuk dengar si abang potpet2.

Ni pula outing ari ahad,
Berjanjian nak keluar pi taman...tapi sebab hujan makanya ...cancel yer.
Bila anak2 tagih janji dah hujung2 petang...makanya kite tanya cik darling dulu sebab kalau kluar that time sure sgtlah akan balik malam.

The best is...cik darling kata OK, bawalah budak2 pi keluar jalan2.
Baik boss =) 


With Love Razila

2 comments:

  1. Tu dia mami superbizi tetap bersosial even dah beranak kecik :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA...sosial kene gak, sebab asyik terperap kat rumah memang kesianlah pada anak2 =)

      Mak pon boleh tumpang sekali cuci mata gitu, kembangkan minda. HAHAHA

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers