Monday, May 13, 2013

Car seat...

Hello kawan2..
Nak tanyalah pendapat korang kan...
Biasa kalau ikut undang2 car seat kene letak belakang kan...kan...
Aku ada problem sikit ni...

My Iman, suka cranky bila aku driving...dia suka nangis...so fokus aku tu kadang2 ke laut sikit...yer arr cer korang bayangkan, kite kat depan, dia kat belakang...peling koman...sure nak pandang belakang jap utk sembang2 dengan dia...make her cooldown bagai.

Kalau letak depan...dia more dekat dgn aku...boleh nampak aku directly... kalau dia nangis pon...at least xderlah aku nak tertoleh ke belakang nak pujuk kan...tapi x safety kan baby duduk depan.

Aku seperti dalam dilema...nak safety for baby but aku hilang fokus on the road or nak baby aku duduk side of me but not so safe for her??

Aku cilok ni dari google... pink lagi. HAHAHA

Yang mana satu eh yang terbaik?? So far masih lagi keluar ber4 anak beranak... lom pernah keluar berdua with Iman, temporary... my boys tu yang tolong handlekan si adik walau pon kekadang depa pon naik give up...

Hai lah Iman...be a good girl boleh??
Love u sayang...


With Love Razila

6 comments:

  1. Dulu kyra i letak car seat sebelah je tp muka mengadap ke dpn..pakaikn juga seat belt kt car seat tuh..time ambil n antar kyra ke rmh pgasuh..penah sekali dua buat gitu time drive ke rmh mak..tawakal je..kekeke...utk safety better ltk seat blkg..bg mnm susu knyg2 then gntung menan muzik bagai bg bb leka so xde la nanis kot :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syima... nanti nak try gaklah noh mainan gantung2 and plan gak nak bubuh iPad n pasang baby song Kat Kaki dia .hehehe mana tau dia ok pula ke? nak kene cuba ni.dah try pacifier...dia xnak :(
      cabaran sungguh anak Kali ni.

      Delete
  2. macam2 dah rupa reka carseat ni ..cantik plk tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah lah Bunda, now juling biji Mata nak memilih barang2 baby, pelbagai pilihan but ape pon kene utamakan keselamatan then barulah design etc.
      welcome to my blog Bunda, Tq for singgah and komen... =)

      Delete
  3. letak je depan cuma jgn belakangkn seat die. seat mesti ngadap depan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anne, ngadap wind screen ke? tetiba kompius nak hadapan ke mana. hehehe (^_^)

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers