Translate

Friday, May 17, 2013

Ihsan Si anak =)

Diam tak diam dah nak masuk 3 bulan aku meninggalkan alam pergnant. Sometime rasa rindu gak nak merasa tendangan anak dari dalam perut. Rutin sekarang ada pumping.

Jom imbas memori silam...


Time anak2 menghulurkan tangan kecil mereka untuk urut kaki momi yang sembab itu.

Indahnyer kenangan itu,
terima kasih anak2...
love u guys :


With Love Razila

6 comments:

  1. Replies
    1. Hai Elih, welcome to my blog :-)
      Hehehe...alhamdulillah, lega juga hati ni bila anak2 nak juga tolong picit kaki :-)

      Delete
  2. Best gitu anak2 rajin mengurut kak omaknya..kyra tak urut mama dia tp dia suka urut papa..tp bkn urut gini..papanya pggl dia suh pijak2 atas bdn..kekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syima, hihihi kire OK gaklah tu. I dapat pon sebab depa kesian tgk mak bawa adik sampai bengkak kaki pehtu, kat sekolah pula baru belajar pasal pahala tolong mak =) kekira...nak dapat pahala lah ken...Bantu omaknya. Hihihihi...

      Delete
  3. alahaiii rajin nye boboy urut mama dia ..kita yg ada gegirl pun bila suruh 2minit cakap penat hahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Adlin, dapat gegel untungla...boleh Harap ngemas rumah pula. hehehe.
      kite yang boboy ni...Harap nyepah rumah boleh arr :-)

      Delete

Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA