Monday, May 13, 2013

Salon time =)

Yeah!!! selepas habis hari a.k.a habis pantang 44 hari, makanya... otak ligat berpikir untuk berjalan2 dengan rasa tenangnya=).

1st, kite gi salon k. Rambut  I ni dah macam berus dawai kerasnya. 2bulan x menyalon memang ler rasa sengsara ya hamat. Anak2 kite hantar siap2 rumah nanny, then kite lelaju ke salon ya.

Menyalon kite.... argh! lega sangat rasanya dapat salon rambut.

Salon yang biasa aku buat treatment rambut tu tutup...so aku gi another salon yang biasa gak aku gi buat treatment rambut, pon tutup gak. Haih, cuak sangat dah ni...aku kejar masa pula time ni, sudahnya aku aci redah je masuk salon cine ni. 

Not bad gak lah service dia. Indon staff dia. Dia ni aku rasa memang dah biasa kot buat barber ni sebab time dia serve aku ... tuptup regular customer dia mari daa so dia tukar dengan member dia untuk settle kan urusan aku...dia pi buat rambut minah tu.

Aku ingat bila tenang2 nanti nak try buat treatment kulit kepala dengan dialah kalau ok baru nak try buat rebonding pula. Hehehe... tunggu dan nantikan rambut terkini daku. 
Salon ni aku kene rm28 untuk cuci and blow, murah kan???
Ahaks!!! daaa.





With Love Razila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers