Thursday, May 23, 2013

Selamat Hari-hari Ibu!...

Selamat hari2 hari ibu buat mak saya Siti Fatimah Binti Hj Ridzuwan.
Hari ibu ke hari bapa ker, idokler nyambut bebenaw. Ni pon secara kebetulan.

Mak I kan dah 2weeks duduk kat ward nuu, so kekonon nak happy kan mak pastukan..tekak aku ni terasa-rasa nak makan kek so nak dijadikan cerita best...
Sabtu- xdapat visit mak sebab kene attand kenduri kat relative sebelah cik darling 
- kene entertain gak, xkan dok melekat kat family sendiri je kan...unfair.

So ahad tu semangat nak visit mak, nak beli kek, 
dah pula baru perasan Ahad is sambutan hari ibu sebab perasan... kek banyak habis =)
Lepas beli kek, lelaju ke sepital...
Sampai sepital...mak saya rupanya orang paling happy, sebabnya....
~ abah dah sampai dari kampong
~ aku mai dengan adik aku siap bawa kek bagai
~ mak aku boleh discharges in same day
LOLOLO... suka sangat mak aku tu dapat balik rumah...rindu rumah katanya.
I love u mak and abah forever. Amin!!

i'm try to be the best daughter in your life...

Sayang Mak and Abah selamanya...
For all mommies.. happy mother's day for every single day =)

With Love Razila

2 comments:

  1. Kebetulan mak u discharge on the mother day..berganda2 happy..daling dtg dr kg...dpt mkn cake free :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahu x per....happy sangat my mom =)
      Ingat dia Sihat sikit nak bawa dia pi holiday... hehehe moga2 murah rezeki Kami.amin.

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers