Tuesday, November 19, 2013

Concert & Graduation Ceremony 2013!

Date event : 14/11/13
Time: 7.30pm-11pm
Venue : Dewan Sri Damansara.

Cerita last week baru nak hupdate ari ni...
Banyaknyer entry x berupdate di sini...xper slow2 yer saya update. HEHEHE

Ok, ni last yer Irfan di Tadika Seri Cendiakiawan Wawasan Terbilang di Permai, Damansara.
2 Tahun menimba ilmu di sini, macam2 pengalaman yang aku dapat. 
Aku dapat tengok progress Irfan dari 0 to hero. Dari x pandai nak pegang pencil sampai dah boleh membaca dengan fluentnya. Alhamdilillah ... syukur sangat dapat Irfan yang fast learning but not in so fast group ler kenn...x per as long dah pandai membaca, hati mummy dah berbunga keriangan.

11/11/13 dah dapat invitation card tapi tulah... aku x update pon dalam Ig segala, x taulah kenapa. Hemm hati aku berat nak terima kenyataan...anak aku nak gradute sudahh.
Berlalunya alam pra sekolah ke alam persekolahan yang lebih tinggi membuatkan hati aku ni takut... takut menghadapi kenyataan, boleh ke anak aku ni bersaing dengan kawan2 yang lain?? Aih...macam2lah dalam pale otak aku ni, ok2... tu story lain kalilah...ni nak story pasal consert dia.

Ok...petang tu memang kalut sikitlah.
Aku dari opis terus pi pickup piza di sri damansara, hari hujan so jalan memang jem. HUHUHU
aku lewat sampai makanya, xsempat nak jamu Irfan makan piza tapi aku tahu dia memang x makan piza pon...x suke. HIHIHI
5.30pm Irfan baru sampai sekolah, bebel2 mamat tu dalam kereta. Oklah...admit, sorry mummy dah try bawa lelaju tapi jln jem so rehda jelah. 
So dah hantar dia masuk kelas dia...ok, teacher pon start le buat preparation ape yang patut.
Moh Aryan, kite balik...  
Saja test gambo...lama giler x pegang n pakai DSLR aku. Tsk...Tsk..Tsk...
Speedlight aku pon dah rosak kot...aku pasang battery x boleh on pon...huhuhu malas pikir, kite masuk balik dalam bekas da...ko duduk diam3 dlam tu, karang aku senang aku pi anto kedai.

Gelagat sepanjang majlis berlangsung...

Irfan saya dancing Tarian Melayu...
satu persembahan je sebab lepas tu depa hilang, depa prepare pakai uniform pula with jubah segala.
Partner paring still same...with Maryam so next year no more Maryam, she will be in Sekolah Sri Damansara 1, and my Irfan di sekolah berbeza, so babai Maryam  =)
Kenapakah Irfan saya suka bergambar sebegitu...peace yo!!
Giyomi ke ko buat tu anak oi???
My hensem boy!!
Jalan dengan kompidennyer...
TAHNIAH !!!
Semoga lepas ni lebih maju jaya yer sayang =)
Sayang Irfan ...

Kiri tu wear Black sari is Teacher Anbu, teacher kelas Irfan -6Y old. Yang kanan tu is Principal dia Ms Raj.
Baik...dua2 pon baik...saya suka =)

Belah kiri tu Teacher Maya, dia yang ajar agama ye... Yang belah kanan tu Teacher Wong, dia teacher time Irfan 5y old merangkap teacher yang hantar Irfan n Aryan pulang dari sekolah.
Thank you very much teacher...
Bergambaran seisi keluarga... cik darling x boleh nak bergerak...Cik Iman tidor. LUpa nak transfer stroller dalam kereta cik darling so... gituler kekdahnyer. Kesian kan...

Last pic... sempat bergambaran dengan Adam je... ni best friend Irfan dari 5y ni, Si Maryam , Si Rizal, Si Wong semua dah hilang. HEHEHE ada yang dah balik ada yang bizi bergambaran atas stage...aku malas le nak bersesak2 atas stage so kite bergambaran di bawah saja.
Adam pon x sekolah dengan Irfan, he will in DD1 yer...Rizal with Maryam in Sri Damansara 1, best of luck anak2 ku, semoga kita berjumpa di lain waktu.

Maafkan Irfan eh, dia suka main mainan korang kan...kacau korang mungkin tidak tapi suka pinjam pensel ler kaler lah...klau ada makan minum tu ... minta halal semuanya...

Tamatlah sesi persekolahan bagi tahun 2013 ni.
Next year...Irfan di sekolah yang baru dengan kawan2 yang baru teacher2 yang baru...harap2 dia dapat menyesuaikan diri.
Aryan ni masih atas pagar lagi, xsure nak sekolahkan dia di sekolah yang sama or nak pindahkan ke sekolah yang lain. Hemm... ada sebulan to pikir2kan.


ok babai. 

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers