Wednesday, November 27, 2013

HOYEY!!! saya menang =)

Tajuk macam foyo!!!
Ape pon...alhamdulillah, pestime join GA ni rasanya...and the best is pestime gak menang ni.
HEHEHHE feel rasa nak nangis gittu.
Ni rentetan kisah GA by Umi Qi ni...aku dapat tau pon baca dari blog Cik Rara.
Aku pon join...HEHEHE saja gatal nak join.
Bila dah lepas deadline tu...next weeknya aku tergerak hati nak pi tengok sapa yang menang...
dannnnnnnnnnn, tadaaaaaaaaaaaa PEMENANGNYA ADALAH....
Buka je link tu...hahahha aku dah senyum, sengih sorang2. 

Adeh, betul ker ape yang aku sedang baca ni.
Eh! rasa nak call tanya tapi...HAHAHHA macam foyokan...aku mana ada no hp Umi Qi.Kahkahkah
Dalam senyum2 tu terperasan ayat Umi QI suh email details :
 (Selewat-lewatnya sebelum hari Jumaat ini, jika tiada detail diberikan sebelum hari Jumaat ini, tiadalah hadiah anda, harap maklum) 
Terus email jam2 tu gak. HAHAHHA sebab nak hadiahkannnnnnnn.
Alhamdulillah...menang saguhati.... 
Suka sangat hokey...
Nak update on date day dapat tahu tu macam x best sebab lom tau hadiah kan... 
So, sabar menanti hadiah sampai.
Tadaaaaaaaaaaa!!!
Hoyey, hadiah dah sampai.... TQ Umi QI.
Love it...next time what GA lagi eh, insyaallah kalau lapang2 tu kompom join. HEHEHHE

Saya dapat ini... Alhamdulillah cantik, saya suka...kaler dia memang saya suka =)

Tada....sesi menggayakan hadiah from GA by Umi Qi.

Matching sangat kan...

Tq Umi Qi.
Tq Cik Rara sebab share GA ni dalam ur blog.
Tq pada pengadil.
And Tqlah pada semua yang terlibat...
Love uols.




Ok babai.
 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.
FREE POSTAGE
 **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers