Monday, November 25, 2013

Redeem BonusLink...

Wah!! terkejut mak incik...
Pagi tadi dapat ni...
HEHEHHE
Ni kisah aku redeem point BonusLink yang dah nak expired so cari punya cari aku berkenan dengan yang ni, maka aku pon redeem.
Aku buat redemtion on last week Khamis - 21/11/13
Aku budget2 dalam 2weeks sampai aleh2 this morning dah sampai opis daa.
Hebatnyer... cepat naw korang proses yer.
Harap2 Aryan sukalah =)

Irfan hadiah dia dah dapat dah, xyah taulah ape...buat sakit hati je. HUHUHU
Harap2 semua orang suka...next year x taulah jadi ape yer, Irfan dah ke sekolah rendah, aryan x sure nak sekolahkan di sekolah yang sama or tempat lain.
Tanya dengan dia, nak sekolah kat kg x??Ingat nak hantar pi sekolah bayar tapi dia x nak. Pfffft.
Baru budget2 nak sekolahkan SMart Kids Reader sebab dekat dengan rumah mak aku.
Nanti nak bincang balik dengan big boss pula bagai mana.


Ok babai. 
 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, 
 Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE 
**TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers