Translate

Thursday, February 27, 2014

Free Gift Lagik!!

Hemm... dapat FREE gift, sape x suka kan...kan...
Kali ni dapat daripada EnfaMama Club gitu.
Anak2 mak kan minum susu enfa ni so depa ni soh hanto foil tin lah, sudulah tapi satu haram aku x ngantonyer... M.A.L.A.S koo.
So memula ingat dah expiret dah, ate...dah berapa tahu umur si Irfan tu?? Udah tuo gitu x pernah ku nganto permintaan depa walau sekali pon tetiba aku terima Envolope plastik ni...
Aku ingatkan mende...

Buka2 tengok mende ni.
Alahai...suitable sangat untuk dak Iman ni.

Alhamdulillah...rezeki Iman.
Nak suh mak ko belikan...memang x ler kan...nyemak. HAHAHHA
Because of FREE so kite kasi simpan toys iman yer.

Ku perati...kadang2 budak tu rajin gak pegang2 bulu tu peh tu kegelian sendiri.
KIKIKI kelakar.


Thanks for visiting =D 
Ok babai.


 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA